Maciej Trojanowicz – ze światem mediów związany od 10 lat, wpierw jako dziennikarz portalu Moje Miasto Trójmiasto, następnie rozwijający platformy społecznościowe grupy Media Regionalne (obecnie Polska Press Grupa), menadżer w agencji interaktywnej Vacaloca, a od trzech lat Head of Strategy w agencji Szeri Szeri, specjalizującej się w prowadzeniu kampanii reklamowych z udziałem twórców treści. Od […]

Właściciel i prezes Multi Communications, jednej z największych i najbardziej doświadczonych agencji Public Relations w Polsce. Specjalista zintegrowanej komunikacji marketingowej i PR. Na początku 2010 roku został wybrany na kolejną kadencję do władz Związku Firm Public Relations, w którym pełni funkcję wiceprezesa zarządu. Wykłada na London School of Public Relations (prestiżowej globalnej sieci szkół PR), a […]

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP w Warszawie i studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Biznesu dla Menadżerów na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ukończyła liczne kursy samodoskonalenia zawodowego, m.in.: Satysfakcja pracowników w różnym wieku a efektywność zespołu pracowniczego, Trening Kreatywności, Organizacja czasu pracy – efektywne planowanie i zarządzanie czasem, Trening dla trenerów wewnętrznych; […]

Dyrektor zarządzająca Neuron Agencji Public Relations. Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie i Gerhard-Mercator-Universität w Duisburgu. Public relations zajmuje się od 1998 roku, doświadczenie zdobywała m.in. w agencjach ComPress i Mmd. Jako jednoosobowa firma PR obsługiwała polski oddział 3Com. Była rzeczniczką Miss World. Prowadzi szkolenia z public relations. Jest trenerem i konsultantem międzynarodowej firmy szkoleniowej Achieve […]

Prezes i założyciel agencji Alert Media Communications i MeritumLab. W branży PR od 1998 roku. Doradca w zakresie strategii i taktyki komunikacji dziesiątek czołowych polskich firm (m.in. Coca-Cola, Goodyear, Kompania Piwowarska, Novartis, NUTRICIA) i instytucji publicznych (m.in. KPRM, RCB, RPD, Prokuratura Generalna). Ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej. Ceniony trener szkoleń medialnych, kryzysowych i innych form […]

Jako Account Director odpowiedzialna za Client Service w Walk PR, aktywnie wspiera wszystkie projekty realizowane przez zespół. Jej specjalnością jest strategia i realizacja zintegrowanych kampanii komunikacyjnych  – łączących nie tylko narzędzia marketingowe (360stopni), ale także porządkujące i uspójniające wszystkie obszary komunikacji firmy ? od komunikacji z pracownikami, przez komunikację korporacyjną, kryzysową, działania CSR, po działania […]

Współtworzyła Synertime, wcześniej też inną warszawską agencję public relations (specjalizującą się w personal PR). Związana z Synertime od początku istnienia firmy, m.in. zaprojektowała specjalistyczne narzędzia autorskie, które Agencja wykorzystuje z powodzeniem od 2007 roku. W codziennej pracy skupia się przede wszystkim na ciągłym doskonaleniu know-how firmy oraz rozwoju biznesu i pracowników ? tak, by Klienci […]

Ukończyła Uniwersytet Warszawski, Wydział Orientalistyki – Indologię. Równolegle studiowała Wiedzę o Teatrze w Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza. W latach 1996-1997 studiowała w Indiach. Public Relations zajmuje się od 1997 roku. W 2003 roku otworzyła w Polsce oddział międzynarodowej agencji Fleishman-Hillard, którego była Dyrektorem Zarządzającym. Od lat zajmuje się działaniami popularyzującymi public relations w Polsce. […]

Senior consultant w Linkleaders, jednej z największych niezależnych agencji PR w Polsce, od blisko 10 lat związany z outsourcingiem usług PR i marketingowych. Wcześniej pełnił obowiązki m.in. account directora w agencji Alert Media Communications. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz zarządzaniu kryzysowym. Doradzał takim markom jak: Baker & McKenzie, Budimex, Leroy Merlin, Lumag, Novartis, Nutricia, […]

Managing Partner w Public Dialog. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA). Posiada ponad 11 letnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowania firm na rynku. Autor publikacji eksperckich na temat komunikacji korporacyjnej i […]

Doradca ds. wizerunku. Wieloletni prezes Zarządu ComPress S.A. Jest absolwentem Wydziału Mechaniki Precyzyjnej na Politechnice Warszawskiej oraz Podyplomowych Menedżerskich Studiów Zarządzania na SGH i Podyplomowych Studiów Public Relations na SGH. Karierę zawodową rozpoczął jako dziennikarz w Polskiej Agencji Prasowej, gdzie specjalizował się w zagadnieniach związanych z giełdą i prywatyzacją. Był korespondentem parlamentarnym PAP z posiedzeń […]

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Ukończył także studia MBA oraz podyplomowe studia z rachunkowości. Posiada świadectwo kwalifikacyjne Ministerstwa Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Od 2001 w branży PR, doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na stanowisku Dyrektora Finansowego w agencjach PR: BCA S. A. , Edelman Polska, Edelman Imageland Russia.

Social Media ZFPR